środa, 17 października 2012

BRIDELLE ONLINE MAGAZINE


Hej KOCHANI:)

Miło mi powiadomić, że Ślubny Bazaar znalazł się 
w wydaniu
BRIDELLE, o którym jakiś czas temu Wam wspominałam:)

Oto jest:)
http://www.BRIMAG.pl/

ta wiadomość także na naszej stronie na FB
https://www.facebook.com/pages/Ślubny-Bazaar/341117302613989?ref=hl

Jesteśmy na stronach:
---366-381---
**ZAPRASZAMY**
nasz szal w pięknych ujęciach...




Zapraszam serdecznie do obejrzenia całego wydania - to kopalnia inspiracji dla przyszłych Panien Młodych i zapewne nie tylko dla nich:)

Mnóstwo przepięknych zdjęć i jest mi OGROMNIE miło, że mogliśmy się znaleźć w tak doborowym towarzystwie:)))









Poniżej jeszcze kilka stron, z magazynu, który KONIECZNIE trzeba zobaczyć...
JEST ZACHWYCAJĄCY:)


















Ś C I S K A M  O G R O M N I E:)




33 komentarze:

  1. Czyli co ? Odpowiedni blog w odpowiednim miejscu i towarzystwie !!! Jesteś tam , bo na to zasłużyłaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie male kroczki stawiamy jako sklep, ale to bardzo cieszy:)))))
      Dziekuje:)

      Usuń
  2. Jakie piekne i kuszace zdjecia :)))
    Z przyjemnoscia zobacze magazyn.
    Buzka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Madziu serdecznie, naprawde piekne ujecia, nie widzialam nic wczesniej, dopiero dzisiaj i jestem zachwycona:)))
      Buziaki:)

      Usuń
  3. Szkoda, że ja już dawno po ślubie... tyle bym miała teraz pięknych inspiracji!!!
    Cudne cudne!!!
    GRATULUJĘ!
    Piękna i tajemniczo kusząca jest ta panna młoda:D
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej! gratulacje dla Ciebie:)
    a magazyn cudny.. szkoda tylko, że miałam ślub w maju a nie dopiero planuję:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no coz:) powiem Ci kochana, ze ja tez totalnie teraz juz bym wszystko inaczej urzadzila...tyle inspiracji, ze nie wiadomo co wybrac;))
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Gratulacje (kolejny raz)... co do inspiracji: menu na weselu to super sprawa, my mieliśmy z podana (orientacyjnie) godziną i każdy wiedział co i kiedy dostanie, dotego nie pisaliśmy barszcz czy rosół tylko wymyślaliśmy jakieś fajne teksty:]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Male kroczki ale sie ciesze:))))
      Hihi, dobry pomysl:))
      pozdrawiam:)

      Usuń
  6. gratuluje kochana sukcesu:***
    i zycze dalszych jak najwiecej:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to taki mini sukcesiczek..ale od czegos trzeba zaczac, prawda?:))))
      Wielkie Buziaki:)

      Usuń
  7. gratulacje :)
    Mam nadzieję, że będę mogła kiedyś pewne inspiracje wykorzystać, choć wesela nie planuję, bo nie lubię wesel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, a wiesz Jagodka, ze za weselem jako takim tez nie przepadam;) ale kreci mnie ta cala oprawa...jesli jest z gustem i pomyslem, to strasznie mi sie podoba:)

      Usuń
  8. Gratuluje :) pięnie sie prezentuje szal i cała reszta :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :). zdjecia fenomenalne, takie lekkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż szkoda, że u mnie już po ślubie ;)
    Gratuluję kochana sukcesu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ogromnie Kochana Ty, sukces jak najbardziej zasłużony:)))
    Tak trzymaj!
    Uściskuje mocno:***

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje i tak trzymać :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguniu Kochanie gratuluję z całego serca, iście zasłużenie!!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś gratulacje serdeczne :)))
    Uściski przesyłam gorące :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) zdjęcia bajeczne, a inspiracja z białymi balonami genialna, że też wcześniej na to nie wpadłam ;) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. No świetnie!
    I jak zwykle klimatyczne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  17. przeglądałam w sieci, jest piękny tzn. i magazyn i szal, i ta panna, co go prezentuje, chyba na pokuszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieki Wam serdeczne:) Male kroczki bardzo ciesza:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne gratulacje... piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...