czwartek, 5 lipca 2012

Naszyjnik


Dwa dni temu zawitał do mnie listonosz z jakże miłą przesyłką - zamówieniem od FELT LABEL
Jest to oryginalny ażurkowy naszyjnik, który moim zdaniem pasuje do tych bardziej eleganckich zestawień, jak i do białego prostego t-shirtu. Urzekł mnie od pierwszego wejrzenia:)
Zachęcam do zaglądania na ich blog, jak również do sklepu.
Dziękuję Martynko:))




















M I Ł E G O  D N I A :)
jeszcze tu dzisiaj wrócę;)





40 komentarzy:

  1. zaczepisty jest ale wieszaczek powala na kolana:)
    buziaaaaaaaak:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wieszaczek znalazlam w home&you:) mowil: wez mnie do domu, no proszeeeee:)))) No i wzielam;)
      buziole!:)

      Usuń
    2. ja tez tak slysze jak wszystko w sklepie krzyczy do mnie:)
      najszynik fajnie nawet bedzie wygladal z gladka koszulka w kolorze i dzinsami,bedzie tak fajnie w stylu rockowym
      lece pierwszy raz w zyciu robic tarte,miala byc z malinami ale mam truskawki...........naczynia odpowiedniego tez nie mam haaaaa,ale mam takie podluzne ,jak mi wyjdzie to kupie sobie takie cos w blekicie hiiii

      Usuń
    3. Tak, a potem moj portfel placze;)))
      teraz odpust na jakis czas z zakupami:)

      O mniam, tarta?? chetnie sie wprosze na kawalek....
      a takiego naczynia do tary tez nie mam...:)

      Usuń
    4. hmmmm,wyszla troche krucha od spodu ,to tak ma byc?:)
      ale jest smaczny dodalam troche olejku di ciasta juz na surowo bylo dobre mniam:)

      Usuń
    5. taaaaaaaaaak akurat,przystopopujesz i nic nie kupujesz ...................ja to mowie co miesiac i co,nigdy mi nie wychodzi

      Usuń
    6. o jacie, na pewno dobraaaaa:) daj troche:))

      Usuń
    7. to wpadaj ,zaraz kawe zrobie,........................albo winko mam zimne

      Usuń
    8. o to ja to drugie poprosze:)))
      akurat mam kostki lodu zrobione to bedzie mozna dorzucic:));)

      Usuń
  2. Rewelacja, masz rację że pasować będzie do elegancji i luzu;))) Kochana świetny zakup!!!
    Miłego dnia, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie to moja pierwsza mysl byla o bialym t-shircie i luzie, bo zbyt wielu eleganckich okazji ostatnio nie mam;))
      ale bedzie jak znalazl:))
      Buziaki Justynko:))

      Usuń
  3. UROCZY! :)
    uroczy - nie znalazłam jeszcze tych wazoników, ale szukam, bo były piękne i im częsciej widzę, co Cię zachwyca - tym bardziej wiem, że MUSZĘ znaleźc :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, o ja czekam Marys, w razie jakby co to wiesz, gdzie pisac o tych wazonikach:)))
      milego dnia, mam nadzieje, ze troche chlodniejszego niz u mnie...:))

      Usuń
    2. dziś chłodniejszy niż wczoraj - mam to w jakiejś zakładce - a tych miliony - i szukam hihii (nazwy nie pamiętam, ani autora... bu)
      aaa - wieszaczek masz nie mniej sliczny niż naszyjnik!

      Usuń
    3. jak bym widziala siebie-miliony zakladek....:))));)
      ciesze sie, ze sie podobaja obydwa:)
      buziak:)

      Usuń
  4. przy takim gorącu nie odważyłabym nic założyć na szyję, ale śliczniutka koronka. wzruszył mnie wieszaczek i przez upał zapomniałam co chciałam napisać. cmok:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe, powiem Ci, ze ten upal uderza mi do glowy, zero koncentracji...
      i tak masz racje, w taki upal to sie nie da zbyt wielu ozdobek nosic, bo czlowieka wszystko drazni...ale jak sie troche! troche obnizy temperatura, to huzia na Jozia:)) jak to mowila moja pani od wf-u w liceum;)))
      buziak:)

      Usuń
  5. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to ten wieszaczek. Jest genialny!
    O tak, z naszyjnikiem będzie można pokombinować i do kiecy i do dźinsów pewnie fajnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wieszaczek jest kochany:))))
      Buziole, milego dzionka:)

      Usuń
  6. Fajny. w Życiu bym nie wpadła na pomysł aby naszyjnik wyciąć z filcu. Bo to filc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat ekoskorka, ale z filcu jak najbardziej tez robia:)))
      buziak:)

      Usuń
  7. Ale on fajny, i naszyjnik i wieszak. Super fotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! Bardzo mi się podoba! Mam tylko nadzieję, że nie brudzi, bo niektóre filcowe ozdoby niestety farbują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodko ten akurat jest z ekoskorki, a jak sie zachowuje z filcu, to juz musialabys zapytac tworcow:)))

      Usuń
  9. fajny, świetnie wyglądal by z białą koszulą lub sukienką.. idealny do klasyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wlasnie patrzylam jak wyglada z biala koszula... bosko:)

      Usuń
  10. genialny ;O uwielbiam takie nietypowe rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest piękny, też na niego patrzyłam, ale mi by nie pasował...

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaj sie o ktorej zasnelas??:) bo jak zobaczylam godzine na komentarzu u Ali to nie wierzylam...

      Usuń
    2. nie spałam między 3-6, trzecia noc z rzędu tak jakoś...
      Ale za to później dociągnęłam do 11!!! :)) Chociaż tyle :*

      Usuń
    3. no to chociaz tyle...rzeczywiscie...
      :)*

      Usuń
  12. co tu dużo gadać, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesująca i intrygująca ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...