środa, 11 lipca 2012

CUP


WITAM, WITAM :) 
Do kubkowej zabawy zaprosiła mnie BEA,
dziękuję i już późno bo późno ale wywiązuję z "zadania";))


Na początek mini filiżanka do espresso - jest naprawdę mini (wys. 5,5 cm)
za dużo się człowiek nie napije ;) - ale przy mocnym espresso wystarczy, tak powinno być... jest pamiątką z Francji i lubię ją bardzo.





Lubię te kubeczki z home&you - niestety skończyła się już ta seria i muszę uważać
na nie chuchać i dmuchać, bo gdyby coś się im stało (tak jak z jednym, który teraz jest mała doniczką dla kwiatka;) - ucho się oderwało) to co zrobię? nie da rady dokupić...
(a w tle cukier z dzika różą, który widziałam u wielu z Was;)



...ale 
jest jeszcze kropeczkowy, który uwielbiam :)







to oczywiście nie wszystkie ale pokazałam te, które lubię najbardziej:)))

M I Ł E G O  D N I A


(jutro i w czwartek piątek (upss chyba dzień mi wyleciał;) nieco wyłączona będę, bo w końcu zaczniemy malowanie :)





57 komentarzy:

  1. nie muszę chyba pisać, że ten groszkowy jest fantastyczny:P:P:P ale inne białe też piękne, bo biel jest zawsze piękna:-)
    i na tym zakończę i lecę, lecę i zmykam, bo dziś nie wyrabiam! a tu maszynę mi już przysłali z serwisu:-)
    Ciao!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłabym zapomniała... pomyślnego malowania i miłego dnia:)
      pochwal się kolorem:P

      Usuń
    2. Hihi, skad ja wiedzialam, ze Ci sie akurat groszkowy spodoba;))))
      dzieki, sama jestem ciekawa jak wyjdzie ten kolor na scianie;)
      Milego dnia Paulinko:)

      Usuń
    3. Aha i jesli nie bralas udzialu w zabawie, to zapraszam:))))

      Usuń
  2. Aguniu ja z kolei jestem zachwycona białym i tymi z H&Y piekne są...uwielbiam białą porcelanę i zastawę;))
    Miłego dnia Kochana;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko a Ty chyba nie bralas udzialu w tej zabawie, albo cos przeoczylam;))
      jesli nie to zapraszam:)
      Milego dnia;)*

      Usuń
    2. Jeszcze się nie zebrałam aż mi głupio...ale zaporszenie mama od Haurki;)

      Usuń
    3. hihi, no to zbieraj sie zbieram (taaa ja tez sie zbieralam:)))
      ale z mila checia zobacze Twoje kubkowo/filizankowe skarby:)

      Usuń
  3. Ja jak zawsze obstaję przy tym, co białe :) Śliczne kubeczki, ale filiżanka najbardziej trafiła w me serce hihihi Ja też najchętniej z filiżanki kawkę popijam :) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi Malinka wiedzialam:)no fakt co białe to biale!:)))
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Śliczne kubeczki!! :))
    Też mam w planach ten post, ale czekam na dwa kubeczki :*, które będą ULUBIONE hahaha.

    Buziaki!!

    Piękna filiżanka, uwielbiam takie przydatne rzeczy przywiezione z wakacji :)
    Oczywiście dużo energii!! Maluj Kochana maluj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, z wielka checia je zobacze:))
      oj czuje, ze beda wyjatkowe, skoro juz sa ulubione;))**

      Dzieki, przyda sie, najwiecej sie przyda tej energii do sprzatania potem:) hihihi:)

      Usuń
    2. Pomyśl co będzie po sprzątaniu, kocham to!! czasami myślę, ze przesadzam, ale skoro to lubię, to nikomu nic do mojego porządnictwa hahah

      Usuń
    3. no pewnie, nikomu nic do tego:))) to fajna przypadlosc:)
      Oj tak juz czekam na efekt po... :))

      Usuń
    4. fajna przypadłość haha, powiedz to mojemu D. On zapewne ma tego dosyć :D

      Usuń
    5. hahahaha:)) moj M. z kolei by pewnie od Ciebie troche "tego" pozyczyl dla mnie:))hihihi:)

      Usuń
    6. trochę się nie da :D
      Szału sprzątania żaden facet nie zniesie pozytywnie hahaha :D

      Usuń
  5. ups.......a ja zapomnialam o zabawie.........powinnan isc sie do kata wstydzic......................mmmmmmmmmmmm piekne filizanki:P:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstydz sie wstydz;))))hihihi:) zartuje :))
      buziaki:)

      Usuń
  6. Fajny post :)
    Jako groszkomaniaczka wybieram czerwony, ale wszystkie są cudne. Uwielaniam celebrować picie herbaty w czymś pięknym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbata wtedy troche inaczej smakuje...prawda?:)

      Usuń
  7. Tak jak już pisałam biel to jest to co blogerki lubią najbardziej ha ha ha!!! Przyjemnego malowania!!! Pochwal się efektami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno:))
      a biel jest wszechobecna i wszechogarniajaca..:)) hahaha:)

      Usuń
  8. filiżaneczka biała to jest to :)
    cud miód i malina :D:D:D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka. Czerwony kubeczek z kropeczki śliczny :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  10. home-you zdecydowanie ! ah. mój w kropeczki też je uwielbiam. Te nasz kubeczki lubia skradać serducha ;p Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też połamańce robiły za kuchenne doniczki:)))
    Zabawy z malowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczki sliczne, każdy inny na swój sposób i to jest fajne:), ale najbardziej zachwyciły mnie podstawki takie delikatne....urocze normalnie:)

      Usuń
  12. Śliczne te Twoje ulubione naczynka ;)
    Kubeczki cudne, te maleńkie filiżanki zawsze są takie urocze .... :)))
    Udanego malowania ..... koniecznie pochwal się zmianami ...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff wlasnie wdepnelam na chwilke...:) Oproznianie polek i szafek i przenoszenie do innych pomieszczen potrafi czlowieka wykonczyc;))

      Usuń
  13. groszki sa przesliczne:)cudeńka:)pozdrawiam Ciebie cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o, a ja nie słyszałam nigdy o cukru z dziką różą...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz przeczytalam o nim u Wygnanka
      podaje link:
      http://domnawygnanku.blogspot.com/2012/05/azienki-jeszcze-nie-byo.html

      Usuń
  15. nie lubie espresso
    dla mnie jest za mocne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musze powiedziec, ze wole latte:) ale espresso tez pijam:)
      z tym, ze szklanka do latte nie prezentuje sie tak jak ta filizanka:)

      Usuń
  16. Świetne są wszystkie :)
    Powodzenia w malowaniu i duużo cierpliwości życzę :)
    :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Zniknął elaboracik? yyyy
    Sprawdzasz czasem w SPAMIE?
    Hmmm
    No jak zginą Tobie w groszki - to możesz spokojnie szukać u MNIE ;)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alez kochana Marys, sprawdzam i nic nie ma:((((
      kurka wodna co jest?
      elaboracik napisalas a ja nawet nie zobaczylam:((

      Buziole!

      Usuń
  18. małe espresso z Francji - super, mam znajomego, który takich espresso wypija dziennie 8-10 z dodatkiem coca-coli i cytryny, chyba po tym nie śpi :)
    a malowania zazdroszczę, bo mojego M. ciężko namówić, a mi zabrania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, ja też mam całkiem sporą kolekcję kubków wszelkiej maści :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne, zwłaszcza te drugi :] ja też mam bzika na punkcie ładnych kubków, jakoś lepiej mie się z nich pije :]
    pozdrawiam
    ps te w kropeczki to dość modny model w nl (niekoniecznie w kropy)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba w każdym domu jest multum kubków, przy czym każdy domownik ma swój ulubiony :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne! Też mam swoje ulubione, w ogóle kubków u mnie na kilogramy :)
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne! Teraz kiedy się przeprowadzamy wszystkie takie wpisy są jak inspiracje:) W końcu detalami można przemienić wnętrze. Obecnie szukam zasłon, gdybyś znała jakiś fajny sklep w sieci to daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aguś, mam trochę pomysłów.. Jutro napiszę maila :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ja kubeczków nigdy za wiele :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również uwielbiam kropeczki, ostatnio dostałam olbrzymi (0,66 litra) kubeczek w kropki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...