poniedziałek, 17 grudnia 2012

Ślub w Święta...


WITAM, WITAM
w ten mokry poniedziałek...brrr!

Po śniegu nie zostało ani śladu, ciekawe co będzie w święta?

Moje inspiracje nawiązują dzisiaj do tego czasu. Ślub w święta ma tylu zwolenników co i przeciwników. Niektórzy buntują się, że muszą przerywać niejako świętowanie, żeby udać się na przyjęcie, inni np. ze ślubu w rodzinie cieszą się - przy okazji to dobra okazja, żeby spotkać się właśnie w święta z rodziną i to na takiej imprezie:)

Ja pozostanę neutralna. Byłam kiedyś na świątecznym weselu, ale jeszcze jako nastolatka, zbyt dużo szczegółów nie pamiętam... ale być może wyszukane dziś inspiracje świąteczne skuszą niejedną przyszłą pannę młodą?:)




















pomysł z przystrojeniem krzeseł barrrdzo mi się podoba:)




a może w odcieniach zieleni i złota?:)


Źródła:
www.weddingdressonline2012.com
www.bridechic.blogspot.com
www.marketplaceweddings.com
www.iweddingdecorations.com
http://wedding-blog.gigmasters.com/
www.roxypopevents.com



 P O Z D R A W I A M:)



24 komentarze:

  1. pierwsza inspiracja z malymi czerwonymi bukiecikam jest piekna:P

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ta czerwona bombka z gwiazdą do czegoś mnie natchnęła....
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie:))) mnie skojarzyla sie ze stempelkami ze wzorku na niej:))

      Usuń
  3. ja robiłam chrzciny starszego w święta- dwie uroczystości "odbębnione" w jednym - finansowo o niebo łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindos casamento, mas esse verde está belíssimo.
    Tenha uma ótima semana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eu vou te dizer que eu era muito encantos verdes :))

      Usuń
  5. a ja byłam na ślubie 2 stycznia :D takie przedłużenie Sylwestra :) było cudnie :)
    większość zależy od rodziny i nastawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda nastawienie jest najwazniejsze, pewnie jak ktos chce sie dobrze bawic, zawsze bedzie:))

      Usuń
  6. Zdecydowanie również pozostanę neutralna, te wszystkie inspiracje wspaniałe! dla lubiących zimę taka uroczystość o tej porze to zapewne marzenie;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, za zimno, prawda?:)) daltego ja osobiscie mimo wszystko neutralna jestem:):)))***

      Usuń
  7. te czerwone kieliszki po prostu cudowne ...
    ależ mi się marzy taka sesja w zimowej scenerii ... ehhhh rozmarzyłam się ;)

    odnowienie przysiegi - jesli takie kiedys nastąpi - bedzie na pewno w ziemie :P i to w snieżna bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś pomyliłyśmy godziny świątecznych mszy i trafiliśmy na slub właśnie:) Było ślicznie, ta cała świąteczna oprawa, żywa choinka, lampki, świece, ołtarz zrobiony na żłobek...:) Podobało mi się ogromnie w tym klimacie:) Ale tego zimna nie ogarnełabym chyba:)
    ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie - pomysł z winietkami w bombce i ubraniem krzeseł cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slub zimowy to cos pieknego , tylko najlepiej jak jest duzo sniegu. W goralskiej chacie , wieczorny kulig ♥
    Buzki

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mimo wszystko - mimo tego, że bardzo podoba mi się ślub w zimie - sama bym się jednak nie zdecydowała. Obstawiam wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zieleń ze złotem to mój typ ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyobrazalam sobie zawsze ze slub w zimie jest okropnoscia..ale po zobaczeniu twojego bloga zmieniam naprawde zdanie.Przepiekne zdjecia,wspaniale inspiracje!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieje, że nikt mnie zaprosi w okresie świąt na ślub, cóż magia świąt, a magia ślubu to dwie różne bajki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A my braliśmy ślub 25 grudnia. Było magicznie dzięki dekoracją świątecznym. Do tego spadł śnieg. Wspaniałe to były chwile.
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego na święta, ściskam, Lou:)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Jak wspaniale. Świątecznie :)

    Wesołych Świąt :)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam raz na świątecznym weselu u mojej przyjaciółki, w sumie wszystko odbywało się podobnie jak latem tylko i młodzi i goście mieli grubsze ubrania:) wszystkiego najlepszego z okazji świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałem kiedyś okazję robić zdjęcia bodajże 27 grudnia. Na zdjęciach bardzo ciekawie prezentują się choinki i inne tego typu ozdoby. Problemem natomiast jest temperatura- ciężko oczekiwać od Panny Młodej pozowania na plenerze w mrozie, chociaż odważne też się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...