piątek, 20 kwietnia 2012

CZY WIECIE ŻE...

dzisiaj jest 30-lecie “Listy Przebojów Programu 3″?
Z okazji 30 urodzin audycji “Lista Przebojów Programu 3″ na antenie Trójki 20 kwietnia wystąpi Edyta Bartosiewicz.


W tym roku radiowa Trójka świętuje dwa okrągłe jubileusze – swoje 50. urodziny i 30-lecie audycji “Lista Przebojów Programu 3″. Z tej okazji rozgłośnia przygotowała rozmaite atrakcje dla wielbicieli trójkowej “Listy” – m.in. koncert Edyty Bartosiewicz. 
20 kwietnia będzie dniem 30 urodzin “Listy Przebojów Programu 3″. Na antenie zagości, jak zawsze o 19.00, piątkowa audycja Marka Niedźwieckiego i Piotra Barona, ale tym razem w specjalnym, jubileuszowym wydaniu. “Listę” rozpocznie koncert dawno nie widzianej na scenie Edyty Bartosiewicz. 
za: 
www.uwolnijmuzyke.pl


Swoja drogą jestem ciekawa...Edyta Bartosiewicz miała już wrócić kilka razy, może tym razem uda się na dobre..? Trzymam kciuki.


Przy okazji przypominam o CANDY :)


W niedzielę losowanie, w poniedziałek ogłoszę wyniki.







PIĄTKOWE POZDROWIENIA:)



5 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać losowania! Trzymam zaciśnięte kciuki za ten cukiereczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu :) nie wiedziałam :) miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie :) widzę ,że mam choć jedną bratnią duszę wśród blogowiczek.
    W piątek wieczorem u mnie zawsze gra Trójka, pamiętam jak nagrywałam 100 wydanie listy ;)
    Za Edytą co prawda nie przepadam, ale listy wysłucham z przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)pozdrawiam serdecznie:) Edyta tez nie jest moja ulubiona artyska, ale zycze powodzenia, gdyz ma ciekawy glos:)
      za to bardzo lubie Marka Niedzwieckiego:)

      Usuń
  4. Edyta jest chyba jakoś szczególnie związana z Trójką, bo Baron z Niedźwiedziem zawsze tak miło i ciepło ją wspominają.
    Moim zdaniem, jak kobieta chce śpiewać to niech śpiewa. A jak nie to nie. A my co jakiś czas z Trójki słyszymy: "Pani Edyto, czekamy na Panią", "Chyba już czas na nową płytę", "Ciekawe kiedy Edyta znowu zaśpiewa".
    Sama jestem mega ciekawa, jak wypadnie jej koncert w Trójce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...